سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب دبستان غیر انتفاعی کرج برای فرزندتان چقدر اهمیت دارد؟

مجاورت

برای این مورد ما می توانیم خانه خود، خانه پدربزرگ و مادربزرگ یا حتی کارمان را به عنوان نقطه شروع در نظر بگیریم. نکته ضروری این است که تا حد امکان زمان کمتری را در تردد تلف کنید . مسیر طولانی سبب وقت استراحت کمتر کودک خواهد شد که بر عملکرد انها تأثیر می گذارد. بسیاری اوقات فکر یک مدرسه خاص را داریم، مسافت را بیهوده تلقی می کنیم . پیشنهاد ما این است به دنبال یک مدرسه مناسب در پیرامون محل زندگی یا محل کارتان باشید.

دولتی در مقابل خصوصی

تا چند سال پیش، شهرت مراکز آموزشی خصوصی چندان برجسته نبود، اما امروزه کیفیت این مدارس در اکثر شهرها ارتقا یافته است . این مراکز به تدریج به آخرین فن آوری ها ( تخته های سفید دیجیتال، تعامل با رایانه ها و تبلت ها، محیط بازی ، آزمایشگاه و...) دسترسی دارند، معلمان شیوه های آموزشی را با روش های جدید آموزش می دهند.  این مدارس شیوه ها آموزش و تفریح متنوع تری دارند. البته در انتخاب مدرسه فقط بر روی ظاهر و تفریح و مدرنیته بودن تمرکز نکنید و بازدهی شیوه آموزشی را در نظر بگیرید.

تعداد کودکان در هر کلاس درس

این واقعیتی است که اغلب هنگام انتخاب دبستان کرج نادیده گرفته می شود. ازدحام بیش از حد دانش آموزان در کلاس های درس مشکلی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان است. معلمان شرایط سختی دارند که به جای آموزش به 20 کودک، باید این کار را در مقابل 30 یا 35 نفر انجام دهند. تعداد ایده آل می تواند بین 20 تا 25 دانش آموز باشد. هر چه تعداد آنها کمتر باشد، توجه شخصی تر می شود.

آموزش زبان انگلیسی

وقتی صحبت از انتخاب مدرسه خوب می شود، در مورد آینده بچه ها صحبت می کنیم و  بخشی از آینده در زبان انگلیسی نهفته است. تا به امروز، اشنایی به زبان انگلیسی ، درهای زیادی را به روی ما باز می کند که نباید اجازه دهیم بسته شوند. امکان تحصیل در مراکزی که  زبان انگلیسی را نیز آموزش می دهند یک موقعیت بسیار عالی است. البته این جنبه فقط در کلاس های فوق برنامه مدارس خصوصی می گنجد.

بهترین دبستان کرج

بهترین مدرسه کرج

بسیاری از والدین از همان اول ابتدایی برای انتخاب یک محیط دبستان خوب برای فرزندانشان نگران هستند و با مشکلات زیادی روبرو می شوند. علاوه بر این، نظرات گوناگونی در انتخاب دبستان غیرانتفاعی کرج در سایت های مختلف وجود دارد، اما در نهایت با توجه به چه معیارهایی دبستان را انتخاب کنیم؟

 انتخاب دبستان غیر انتفاعی کرج برای فرزندتان چقدر اهمیت دارد؟

آموزش در سالهای اول زندگی به ویژه دبستان نقش بسیار مهمی در رشد بعدی کودکان دارد. والدین باید توجه زیادی به انتخاب محیط دبستان ابتدایی خوب داشته باشند زیرا:

هر کودک سطح ادراک، تفکر و شخصیت متفاوتی دارد. قرار دادن کودکان در محیط ایده آل با برنامه آموزشی مناسب بهترین شانس رشد را به آنها می دهد.