معرفی دبستان ماندگاران بهترین مدرسه کرج

بهترین دبستان و پیش دبستان غیر انتفاعی کرج

مدرسه غیرانتفاعی چیست؟ مدرسه غیر انتفاعی به غیر از رایگان نبودن ورودی چه تفاوتی با مدارس دولتی دارد؟ اینها سوالاتی است که بسیاری از والدین در زمانی که درک کاملی از مدارس خصوصی ندارند، می پرسند. مدرسه غیرانتفاعی (همچنین به عنوان مدرسه خصوصی یا غیر دولتی شناخته می‌شود) مدرسه‌ای است که اجازه تأسیس و سرمایه‌گذاری توسط افراد ذی‌صلاح را دارد که توسط یک فرد یا سازمان اداره می‌شود.

مدارس خصوصی بدون وابستگی به مدیریت مستقیم سازمان های دولتی به طور مستقل عمل می کنند. با این حال، مدارس غیر انتفاعی نیز بخشی از سیستم آموزش عمومی کشور هستند. بیشتر مسائل مربوط به برنامه های آموزشی، معیارها و اهداف ثبت نام و استانداردهای خروجی باید بر اساس مقررات وزارت آموزش و پرورش باشد.

چرا باید فرزندتان را به مدرسه غیر دولتی بفرستید؟

مدرسه دولتی یا غیردولتی کدام بهتر است؟ آیا برای اطمینان از کیفیت آموزش باید فرزندم را به مدرسه دولتی یا خصوصی بفرستم؟ در واقع هر مدل آموزشی مزایا و معایب خود را دارد. نمی توان پاسخ دقیقی به این موضوع داد که آیا مدارس دولتی بهتر هستند یا مدارس خصوصی بهتر هستند. اینکه فرزند شما در یک مدرسه دولتی یا غیر انتفاعی تحصیل میکند به نیازها، شرایط و جهت گیری هر خانواده بستگی دارد.

با این حال، انصافاً، مدارس غیر انتفاعی هنوز مزایای زیادی نسبت به مدارس دولتی دارند. البته تمام مدارس غیرانتفاعی نیز در یک سطح نیستند، اگر به دنبال یک مدرسه غیر انتفاعی مدرن، با امکانات بالا، شیوه آموزشی جدید و... هستید دبستان غیر انتفاعی ماندگاران را به شما معرفی می‌کنیم. شیوه آموزش و کلاس‌های فوق برنامه در دبستان ماندگاران بر عکس بسیاری از دبستان‌های غیر انتفاعی فقط تبلیغ نیست، بلکه این دبستان تمام زیرساخت ‌های لازم و بهترین مربیان را برای پرورش استعدادهای فرزند شما در اختیار دارد.

بهترین پیش دبستان دخترانه کرج

 

معرفی دبستان ماندگاران بهترین مدرسه کرج

در دبستان ماندگاران زیر ساخت‌هایی مانند کلاس‌های درس، سالن های ورزشی، غذاخوری، کتابخانه ده هزار جلد کتابی، آزمایشگاه‌، کارگاه کامپیوتر ، استخر شنا و غیره کاملاً کاربردی هستند که همه طبق استانداردهای بین المللی ساخته شده اند.

تعداد دانش آموزان در هر کلاس کم است، معلمان می توانند نقاط ضعف و قوت هر دانش آموز را پیگیری کنند.

برنامه‌های آموزشی متنوع برای دانش‌آموزان مانند کلاس چرتکه، زبان انگلیسی، شنا و ... وجود دارد. در دبستان ماندگاران دانش آموزان بر هر 4 مهارت زبان انگلیسی گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن تسلط پیدا میکنند. این مهارت یک فرصت عالی برای آمادگی برای سطح بعدی تحصیل ایجاد می‌کند، هنگام درخواست برای بورسیه تحصیلی، ثبت نام در دانشگاه های معتبر خارج از کشور، آزمون کنکور و... فرزند شما نقاط قوت زیادی را به همراه دارد.

در دبستان ماندگاران برای دانش آموزان تمام شرایط برای کشف و پرورش استعداد و جهت گیری شغلی فراهم شده است.