سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توری پلیسه تک فریم

توری پلیسه چه ویژگی هایی دارد | پنجره دوجداره | دراج

فصل بهار و تابستان افراد تمایل دارند که هوای سالم و تمیزی را به داخل ساختمان خود وارد کنند اما با باز کردن پنجره مشکلات بسیاری به وجود می آید از جمله این مشکلات می توان ورود حشرات به داخل ساختمان اشاره کرد و برای حل این معضل می توان از توری ها پلیسه ای استفاده کنید.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با توری پلیسه و ویژگی های توری های پلیسه در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم که بتوانید با شناخت بیشتری محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. با ما همراه باشید.

توری پنجره | خرید توری پلیسه | گروه صنعتی دراجتوری پلیسه

توری پلیسه از جمله متعلقاتی است که برای پنجره های دوجداره استفاده می شود و این روزها نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است، توری پلیسه با توجه به ظرافت و ظاهر زیبایی که دارد از ورود حشرات به داخل ساختمان جلوگیری می کند و مزایای بسیاری در مقایسه با توری های قدیمی دارد.

لازم به ذکر است با توجه به تقاضای بالایی که برای این محصولات در بازار است مدل های مختلفی از آن تولید و به بازار عرضه شده است که می تواند مزایای بیشماری را به همراه داشته باشد.

در صورتی که تمایل دارید توری پلیسه ای باکیفیت را با نازل ترین قیمت خریداری کنید به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنم که برای خرید آن به گروه صنعتی دراج ارتباط برقرار کنید چرا که این مجموعه صنعتی در این زمینه تخصص و مهارت بسیاری دارد و می تواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را برآورده سازد.

انواع توری پلیسه

توری پلیسه از جمله تولیدات با کیفیت در گروه صنعتی دراج است که با توجه به تقاضای بسیار مدل های مختلفی از آن در این مجموعه صنعتی تولید و به بازار عرضه شده است و شما دوستان عزیز با توجه به ابعاد و نوع پنجره می توانید محصول مورد نظر را خریداری کنید.

توری پلیسه نیز همانند توری های قدیمی به گونه ای طراحی شده اند که با نصب آن ها از ورود حشرات به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

برای دسته بندی این تجهیزات از نوع بازشوی آن کمک می گیرند و برای نمونه اگر پنجره ها از چپ به راست باز و بسته شوند توری آن هم باید در همان جهت باز و بسته شود توری های پلیسه ای بیشترین کاربرد را برای محیط هایی با متراژ کم دارند توری پلیسه ای معمولا به صورت افقی باز و بسته می شود اما می توان این نوع توری را به صورت رولی یا رو به بالا نیز تولید کرد ولی از نظر عملکرد و مقاوت توری هایی که در جهت افقی باز و بسته می شوند قوی تر می باشند.

قیمت توری پنجره | توری پلیسه | گروه صنعتی دراجدر روند تولید قاب پنجره های توری از طرح و رنگ های مختلفی استفاده می شود که شما می توانید با توجه به رنگ درب و پنجره خود آن را انتخاب کنید اما بیشترین تقاضا روی توری های سفید رنگ می باشد.

توری پلیسه تک فریم

نمونه ای از زیبا ترین و در عین حال ساده ترین مدل های توری پلیسه ای است که قابلیت نصب بر روی انواع پنجره را دارد و از بارزترین ویژگی توری پلیسه در مقایسه با توری های قدیمی می توان به توانایی باز و بسته شدن پنجره اشاره کرد و با توجه به وزن سبکی که دارد قابلیت حمل و نقل راحتی را برای مشتریان عزیز به همراه دارد.

توری پلیسه دبل فریم

ساختار ویژه ای که این محصول دارد سبب تمایز آن با سایر محصولات مشابه شده است و شما جهت شستشو یا تعمیر می توانید به راحتی توری را از قاب خود خارج کرده و عملیات لازم را انجام دهید.