سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شما خود را از رقبا متمایز می کنید

چرا طراحی سایت برای یک شرکت مهم است؟

دید جهانی بدست می آورید

وب سایت شما می تواند راهی عالی برای معرفی کسب و کار شما به مشتریان بالقوه در سراسر جهان باشد.

به هر حال، اینترنت یک فروشگاه جهانی است. به طور خاص، وب سایت شما یک فضای دیجیتال است که در آن می توانید داستان شرکت خود را بگویید، نشان دهید چه چیزی ارائه می دهید و چرا آن را ارائه می دهید.

شما مشتریان بالقوه را جذب می کنید

وب سایت شما تولید کننده سرنخ ها و چشم انداز هایی خواهد بود که می توانید با یک استراتژی بازاریابی مناسب به مشتریان موثر تبدیل کنید.

اما اگر اطلاعات را به صورت نامرتب ارائه کنید یا دسترسی به آن دشوار باشد چه اتفاقی می افتد؟

بازدیدکنندگان به احتمال زیاد سایت شما را با نارضایتی ترک خواهند کرد و ممکن است دیگر برنگردند. به خاطر داشته باشید که از هر 10 مشتری بالقوه 7 نفر  اگر تجربه کاربری بدی داشته باشند وب سایت شما را ترک خواهند کرد. به همین دلیل است که طراحی سایت در این مواقع ضروری است.

شما خود را از رقبا متمایز می کنید

رقابت زیادی در اینترنت وجود دارد و مردم با هر کسی که تجربه بهتری را به آنها ارائه می دهد ، می مانند که با جنبه هایی مانند سادگی و سلسله مراتب بصری تعریف می شود.

مشتریان بالقوه را به دلیل نداشتن یک وب سایت به روز، با محتوای خوب و ساختاری که به آنها امکان می دهد به راحتی در سایت بچرخند را از دست ندهید.

در موقعیت یابی برنده می شوید

طراحی سایت ارزان متناسب با نیازهای مشتری( در هماهنگی با شخصیت برند، مدل کسب و کار و صنعتی که به آن تعلق دارد ) هنگام قرار دادن سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل کلیدی است، زیرا آنها همیشه آن دسته از سایت های که ارائه یک تجربه کاربری خوب دارند  را در اولویت قرار می دهند .

به یاد داشته باشید که اگر سایت شما جذاب باشد، افرادی که از آن بازدید می کنند تمام تلاش خود را برای توصیه و اشتراک گذاری آن انجام می دهند، پس فراموش نکنید که آیکون های شبکه های اجتماعی خود را در صفحه اصلی و در مطالب کلیدی آن اضافه کنید.

برای دستیابی به چنین اهدافی اگر مایل به طراحی سایت ارزان هستید ، به شرکت حرفه ای ما مراجعه کنید.