سفارش تبلیغ
صبا ویژن

‏ آموزش سازه های ماکارونی

چرا دبستان دخترانه ماندگاران بهترین دبستان دخترانه کرج است؟

مهمترین مزیت دبستان ماندگاران نسبت به سایر مدارس خصوصی و دولتی تعداد کم دانش آموزان در هر کلاس است. این مسأله سبب می‌شود که معلم و دانش آموز ارتباط بیشتری با هم داشته باشند، دانش اموز در نقطه توجه معلم باشد، معلم با نقاط ضعف و قوت او آشنا شود و انها را برطرف یا تقویت کند. در کلاس های کم جمعیت کودک فرصت حضور بیشتری در بحث‌های کلاسی دارد که سبب بالا رفتن اعتماد به نفس او خواهد شد.

مزیت دیگر مدرسه دخترانه ماندگاران کیفیت بالای آموزش زیر نظر معلمان با سابقه، با دانش و به روز می‌باشد‌. در این دبستان معلم با ترکیب شیوه اموزش سنتی و مدرن و شیوه آموزشی متنوع، مطالب را به دانش آموز منتقل می‌کند.

در نهایت انچه که مدرسه ماندگاران را از سایر مدارس متمایز می کند، مدیریت توانای آن است.در این دبستان مدیریت بر تمام امکانات و تجهیزات مدرسه مانند استخر، اتاق کامپیوتر، لابراتوار زبان، آزمایشگاه علوم، کلاس های درس، سالن غذاخوری و … نظارت دارد تا بدون ایراد و مشکل باشند، نظافت و بهداشت تمام محیط ها روزانه بررسی می‌شود. مدیریت مدرسه دخترانه ماندگاران بر رفتار دانش اموزان و مربیان نیز نظارت کامل دارد. تیم مدیریت این دبستان مدام در تلاش است تا به جایگاهی بالاتر از اهدافش برسد.‌

بهترین مدرسه کرج

کلاس های متنوع علمی در مدرسه ماندگاران – معلمان دبستان دخترانه ماندگاران: مدرسه ماندگاران از جمله مدارسی است که علاوه بر آموزش مطالب درسی به مطالب علمی را به کودکان آموزش می دهد و برای فصل های گرم تابستان کودکان شما کلاس های علمی مهیجی را در نظر گرفته است .

کلاس های علمی که در این مدرسه برگزار می شود زیر نظر مجرب ترین استادها مدیریت می شود که کودکان شما به صورت اصولی می توانند آموزش ببینند.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در خصوص کلاس های متنوع علمی که در مدرسه ماندگاران برگزار می شود با شما در میان می گذاریم. با ما همراه باشید.

کلاس تقویت ریاضی

ریاضی از درس هایی می باشد که فرد بهتر است از همان ابتدای ورود به مدرسه آن را به صورت اصولی یاد بگیرد .

یادگیری ریاضی و توانایی حل مسئله می تواند هوش کودکان را تقویت کند و موفقیت آن ها را در آینده تضمین کند.

‏ آموزش سازه های ماکارونی

نوعی دیگر از مهارت ها که امروزه توجه بسیاری از جهانیان را به خود جلب کرده است می توان به طراحی سازه های ماکارونی اشاره کرد که می تواند به خلاقیت کودکان کمک بسیاری کند .