سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از پروژه آموزشی دبستان فرزند خود مطلع شوید :

بهترین مدرسه دخترانه کرج

زمانی که نوبت انتخاب بهترین مدرسه دخترانه می‌رسد، حتما نگرانی‌های زیادی به سراغ شما می‌ایند. آیا محیط مدرسه امنیت فرزند مرا تامین می‌کند؟ کیفیت تحصیلی و موارد آموزشی در مدرسه مطابق شعارهای تبلیغاتی است؟ مدرسه چه امکانات و برنامه آموزشی دارد؟

این نگرانی ‌ها سبب می‌شود که به هر شخصی که فرزند بزرگتر از فرزند شما دارد این سوال را لپرسید یا در سایت ها مدام به دنبال این  باشید که بهترین مدرسه دخترانه کرج کجاست؟  در این متن ما شما را با بهترین مدرسه دخترانه کرج به نام ماندگاران آشنا می‌کنیم جایی که روحیه فرزند شما را با کلاس های هنری لطافت می‌بخشد و با کارگاه های مدرن کامپیوتر تکنولوژی روز را به او آموزش می ‌دهد.

چرا دبستان دخترانه ماندگاران بهترین دبستان دخترانه کرج است؟

مهمترین مزیت دبستان ماندگاران نسبت به سایر مدارس خصوصی و دولتی تعداد کم دانش آموزان در هر کلاس است. این مسأله سبب می‌شود که معلم و دانش آموز ارتباط بیشتری با هم داشته باشند، دانش اموز در نقطه توجه معلم باشد، معلم با نقاط ضعف و قوت او آشنا شود و انها را برطرف یا تقویت کند. در کلاس های کم جمعیت کودک فرصت حضور بیشتری در بحث‌های کلاسی دارد که سبب بالا رفتن اعتماد به نفس او خواهد شد.

مزیت دیگر مدرسه دخترانه ماندگاران کیفیت بالای آموزش زیر نظر معلمان با سابقه، با دانش و به روز می‌باشد‌. در این دبستان معلم با ترکیب شیوه اموزش سنتی و مدرن و شیوه آموزشی متنوع، مطالب را به دانش آموز منتقل می‌کند.

در نهایت انچه که مدرسه ماندگاران را از سایر مدارس متمایز می کند، مدیریت توانای آن است.در این دبستان مدیریت بر تمام امکانات و تجهیزات مدرسه مانند استخر، اتاق کامپیوتر، لابراتوار زبان، آزمایشگاه علوم، کلاس های درس، سالن غذاخوری و … نظارت دارد تا بدون ایراد و مشکل باشند، نظافت و بهداشت تمام محیط ها روزانه بررسی می‌شود. مدیریت مدرسه دخترانه ماندگاران بر رفتار دانش اموزان و مربیان نیز نظارت کامل دارد. تیم مدیریت این دبستان مدام در تلاش است تا به جایگاهی بالاتر از اهدافش برسد.‌

بهترین مدرسه کرج

کلاس های متنوع علمی در مدرسه ماندگاران – معلمان دبستان دخترانه ماندگاران: مدرسه ماندگاران از جمله مدارسی است که علاوه بر آموزش مطالب درسی به مطالب علمی را به کودکان آموزش می دهد و برای فصل های گرم تابستان کودکان شما کلاس های علمی مهیجی را در نظر گرفته است .

کلاس های علمی که در این مدرسه برگزار می شود زیر نظر مجرب ترین استادها مدیریت می شود که کودکان شما به صورت اصولی می توانند آموزش ببینند.

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در خصوص کلاس های متنوع علمی که در مدرسه ماندگاران برگزار می شود با شما در میان می گذاریم. با ما همراه باشید.

کلاس تقویت ریاضی

ریاضی از درس هایی می باشد که فرد بهتر است از همان ابتدای ورود به مدرسه آن را به صورت اصولی یاد بگیرد .

یادگیری ریاضی و توانایی حل مسئله می تواند هوش کودکان را تقویت کند و موفقیت آن ها را در آینده تضمین کند.

‏ آموزش سازه های ماکارونی

نوعی دیگر از مهارت ها که امروزه توجه بسیاری از جهانیان را به خود جلب کرده است می توان به طراحی سازه های ماکارونی اشاره کرد که می تواند به خلاقیت کودکان کمک بسیاری کند .

برگزاری کلاس های نویسندگی

نویسندگی هنری بسیار ارزشمند است که برای موفقیت در آن باید با قواعد نگارشی آشنایی کامل داشته باشید.

در مدرسه ماندگاران مهارت نویسندگی به صورت کاملا اصولی به دانش آموزان آموزش داده می شود.

کلاس های هوش و خلاقیت

کلاس های هوش و خلاقیت که در مدرسه ماندگاران برگزار می شود این امکان را برای کودکان به وجود می آورد که استعدادهای خود را شناسایی کنند و در جهت پیشبرد این استعدادها نهایت تلاش خود را به کار ببرند.

معلمان دبستان دخترانه ماندگاران

معلمانی که در مدرسه غیر انتفاعی ماندگاران مشغول به کار هستند دوره های روانشناسب کودک را پشت سر گذاشته اند و می توانند بهترین پاسخ را برای نیاز کودکان دبستانی پیدا کنند ، همان طور که در جریان هستید معلمان می توانند ارتباط عاطفی قوی با دانش آموزان برقرار کنند و با محبت کلامی در تلاش هستند که کودکان را همسو با خود کنند تا بتوانند بر کودک تسلط داشته باشند.

 معلمانی که در مدرسه غیر انتفاعی ماندگاران در خال تدریس هستند دارای مدارک علمی معتبر از مراکز دانشگاهی هستند و همین امر سبب شده است که بتوانند با روش های جدید مطالب درسی را برای کودکان بازگو کنند که می تواند یادگیری کودکان را افزایش دهد و در صورتی که کودکان متوجه مطالب آموزشی نشوند مجددا برای آن ها تکرار می کنند و این کار تا زمانی انجام می دهند که دانش آموزان مطالب درسی را یاد گرفته باشند.

بهترین دبستان کرج

معلمان در تلاش هستند که با انجام امور خلاقانه  ذهن کودک را درگیر کنند که همین امر خلاقیت کودکان را به دنبال دارد و می تواند سرعت یادگیری را افزایش دهد.

معلم هایی که در این مدرسه در حال آموزش کودکان هستند اطلاعات کامل و دقیقی در ارتباط با ابزارهای هوشمند دارند و می توانند مطابق با استانداردهای روز دنیا به آموزش کودکان شما بپردازند.

کودکانی که برای اولین بار از والدین خود دور می شوند  ترس ها و نگرانی های مخصوص به خود را دارند و در صورتی که به این نگرانی ها توجه نشود می تواند کودک را از مدرسه فراری کند و یک معلم باید این مهارت را داشته باشد که ترس کودکان را شناسایی کند و ‏راهکارهایی مناسب را جهت مقابله با این ترس ها ارائه دهد که دانش آموزان بتوانند با ترس های  خود مقابله کنند در نتیجه این تلاش ها کودک  پی می برد که برای ورود به اجتماع باید به ترس های خود غلبه کند تا بتواند موفق باشد.

معلم ابتدایی با توجه به این که ساعت های بسیاری را با کودک می گذراند باید از روحیات آن ها با خبر باشد و به مسائل روحی و ‏جسمی کودکان توجه کند.

کارهای گروهی را به دانش آموزان محول کند تا نحوه برقراری ارتباط با دیگران را یاد بگیرند و همچنین به خاطر داشته باشند که برای انجام کارهای گروهی نباید خود محور باشند و بر روی کمک هم تیمی های خود حساب کنند.

سخن پایانی

مدرسه ماندگاران با کادری مجرب در تلاش است که کلاس های علمی متنوعی را برای دانش آموزان برگزار کند تا آن ها بتوانند مهارت های خود را افزایش دهند.